English

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

تشکیل ۲۰پرونده تخلف برای واحدهای قنادی و شیرینی پزی در هرمزگان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل 20پرونده تخلف برای قنادی ها و شیرینی پزی ها در ماه مبارک رمضان خبرداد.

تشکیل 20پرونده تخلف برای واحدهای قنادی و شیرینی پزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بازرسان این سازمان بیش از 360مورد بازرسی از واحدهای قنادی و شیرینی پزی در استان بعمل آوردند که در این راستا برای 20واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل شد.

وی با اشاره به فرهنگ غذایی و ذائقه مردم کشورمان و تقاضا برای مصرف زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان افزود: بازرسی از واحدهای قنادی و شیرینی پزی تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر توسط بازرسان این سازمان انجام می‌شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان عنوان کرد: از 360مورد بازرسی صورت گرفته 20پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 789میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال شد.

پیروی منش در پایان اظهارداشت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا، احتکار مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی