English

استاندار هرمزگان در دیدار با جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس مطرح‌کرد؛

تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری مهم‌ترین نیاز استان است/حمایت از رویدادهای نشاط آور و جشنواره‌های فرهنگی

استاندار هرمزگان با اشاره به ایجاد شرایط نشاط آور و امید بخش در جامعه گفت: کارهای مشترک زیادی باید انجام دهیم، از رویدادهای نشاط آور و جشنواره های فرهنگی و هنری صددرصد حمایت میکنیم.

تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری مهم‌ترین نیاز استان است/حمایت از رویدادهای نشاط آور و جشنواره‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در دیدار با استاندار هرمزگان تکریم مراجعه کنندگان و توجه به حق و حقوق شهروندان را مهمترین دغدغه همکاران خود خواند و عنوان کرد: 15بوستان در ایام نوروز برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده و شرایط و امکانات بوستان ها توسط همکاران به صورت روزانه رصد میشود، طبق آمار ٣٥هزار چادر تا شش فروردین ماه در بوستان ها نصب شده که حدود٢٠٠هزار نفر از این فضاها بهره‌مند شدند.

به گفته وی، این آمار جدا از آمار غیررسمی و اسکان هموطنان در هتل ها، مهمان پذیرها و مسافرخانه های شهری است.

نوبانی با اشاره به بهره‌برداری از ٣٨پروژه شهرداری بندرعباس در هفته دولت و بهمن ماه سال گذشته اظهارداشت: درحال حاضر سه پروژه بزرگ مهرگان و تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم و پل پیامبر اعظم فعال هستند.

وی افزود: همچنین پروژه بلوار شرقی شهر و سایر پروژه ها در مناطق چهارگانه روند تکمیلی آن ها درحال انجام است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ادامه با ابراز خرسندی از عملکرد شهرداری بندرعباس، جایگاه بندرعباس را جایگاهی خاص، ویژه و بسیار اثربخش در حوزه تجارت و اقتصاد منطقه خواند.

وی اظهارکرد: محور توسعه پایدار نیروی انسانی است و نیروسازی و حفظ نیروی کار آمد مهمترین وظیفه ماست، که بندرعباس به عنوان یک بندر جهانی و منطقه‌ای مهم میتواند سد خروج نخبگان و نیروهای کارامد از کشور باشد.

دوستی خاطرنشان‌ کرد: تهیه بسته‌های سرمایه گذاری مهم‌ترین نیاز استان است و سرمایه گذاری در استان باید به نقطه اوج و بالاترین حد خود برسد، از شما میخواهم که در بخش سرمایه گذاری باید قدرتمند عمل کنیم و از سرمایه گذاران دعوت کنیم.

به گفته وی، حتما برای بحث متکدیان در مسیر های اصلی شهر و نزدیک به فرودگاه راه آهن و ترمینال مسافربری باید چاره اندیشی شود، این مساله در قدم و گام اول ورود مهمانان و مسافران به شهر بندرعباس است و چهره فرهنگی و اجتماعی شهر را نازیبا نشان می‌دهد.

دوستی خاطرنشان کرد: دستفروشان برای کسب و کار در شهر حق و حقوقی دارند و نمیشود از فعالیت آن ها به طور کلی جلوگیری کرد، بلکه باید برنامه ریزی ها و تعین تکلیف به سمت سویی باشد که فعالیت آن ها سر و سامان بگیرد تا چهره شهر نازیبا نشود.

وی افزود: اگر زمین یا فضای نیاز هست که واگذار شود استانداری همکاری لازم را خواهد داشت که بتوانیم دستفروشی را در مسیری درست ساماندهی کنیم و امرار معاش، اقتصاد و معیشت این عزیزان به خطر نیفتد.

استاندار هرمزگان در ادامه شهر جدید شرق بندرعباس را یک شهر مدرن خواند.

دوستی همچنین با اشاره به ایجاد شرایط نشاط آور و امید بخش در جامعه گفت: کارهای مشترک زیادی باید انجام دهیم، از رویدادهای نشاط آور و جشنواره های فرهنگی و هنری صددرصد حمایت میکنیم، حوزه فرهنگ و هنر یک بخش مهم و اثر گذار در جامعه است که نیازمند توجه ویژه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه