English

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد؛

هرمزگان میزبان خیل عظیمی از مسافران نوروزی/آمادگی کامل برای موج سوم ورود مسافران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان به واسطه شرایط آب و هوایی مناسب و برخورداری از سواحل گسترده و جزایر زیبا، شاهد حضور گسترده مسافران به ویژه در مناطق ساحلی است.

هرمزگان میزبان خیل عظیمی از مسافران نوروزی/آمادگی کامل برای موج سوم ورود مسافران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران شهرستان های ساحلی استان عنوان کرد: هرمزگان به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب در نیمه اول فروردین ماه و همچنین سواحل گسترده و جزایر زیبا مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی از کشور عزیزمان  است.

وی در همین خصوص، افزود: روزانه هزاران مسافر نوروزی از اقصی نقاط کشور به وسیله شناورها جهت گذراندن تعطیلات عازم جزایر استان می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: شهر بندرعباس به واسطه برخورداری از نوار ساحلی و زیرساخت های مناسب در مناطق ساحلی پذیرای خیل عظیم گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

کامرانی افزود: شهرستان های ساحلی استان هرمزگان در شرق و غرب استان به دلیل برخورداری از جاذبه های تفریحی و گردشگری نیز میزبان مسافران نوروزی از تمام نقاط کشور هستند.

وی با تقدیر از تدابیر فرمانداران، شهرداران و مدیران عامل مناطق آزاد کیش و قشم در ارائه خدمات مناسب به گردشگران به ویژه تقویت تیم های امداد و نجات ساحلی و ناجیان غریق، خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ گردیده از سوی فرمانداران، شهرداران و مناطق آزاد کیش و قشم در تعطیلات پایانی سال ۱۴۰۱ و هفته اول نوروز ۱۴۰۲ میزان غرقی های منتج به فوت در مناطق ساحلی به صفر رسیده است که قابل تقدیر است.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص گفت: کاهش چشمگیر آمار غرقی منتج به فوت در مناطق ساحلی استان نسبت به ساحل های گذشته یک دستاورد مهم است که ضروری است با برنامه ریزی و پیگیری حفظ شود.

وی تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروهای فراجا، امدادی و اورژانس که در تامین آرامش روانی گردشگران در مناطق ساحلی نقش مهمی دارند قابل تقدیر است.

کامرانی با تاکید بر اهمیت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تصریح کرد: بازرسی مستمر از وضعیت زیرساخت های رفاهی در مناطق گردشگر پذیر استان به ویژه محل های اسکان مسافران، نمازخانه ها، مراکز عرضه مواد غذایی و غیره در دستور کار ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های استان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،  با اشاره به در پیش بودن موج سوم ورود مسافران به استان، تصریح کرد: کلیه دستگاه های خدمات رسانی به ویژه شهرداری ها در آمادگی کامل به منظور میزبانی شایسته از مسافران در موج سوم و پایانی سفرها قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه