English

خبر عیدانه شهردار کاشان:

اجرای بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت در معابر کاشان

شهردار کاشان از آغاز حرکت بزرگ اجرای آسفالت در معابر گوناگون شهری طی سال جدید خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، اجرای گسترده آسفالت در معابر مناطق پنج‌گانه از ابتدای ماه آینده در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

اجرای بیش از 50 هزار تن آسفالت در معابر کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده، با اشاره به اینکه گام نخست این حرکت جهادی تا نیمه نخست سال ادامه می‌یابد، بیان کرد: بر اساس نیازسنجی و برآورد صورت گرفته، بیش از 50 هزار تن آسفالت که مساحتی بیش از 450 هزار متر مربع از معابر شهری را در بر می‌گیرد با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی، افزود: این عملیات شامل لکه‌گیری، تراش و روکش مکانیزه آسفالت در معابر مختلف شهری می‌شود.

شهردار کاشان، با تأکید بر نگاه ویژه به نقاط کم‌برخوردار در این اقدام جهادی تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری در زمینه رفع نیازهای نواحی کم‌برخوردار که از ابتدا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته، در سال جاری با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

بخشنده، همچنین با بیان اینکه این حرکت عظیم اجرای آسفالت در کنار فعالیت‌های روزانه شهرداری کاشان صورت می‌گیرد، گفت: این اقدام، علاوه بر اقداماتی است که مدیریت شهری با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در زمینه بهسازی معابر انجام می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه