English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک خبرداد؛

انهدام باند ۳ نفره سارقان سیم برق در خوروبیابانک / اعتراف متهمان به ۱۱ فقره سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان سیم برق در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهمان به 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

انهدام باند 3 نفره سارقان سیم برق در خوروبیابانک / اعتراف متهمان به 11 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ فرهاد جعفری بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق که باعث بروز مشکلاتی برای برخی از شهروندان شده بود  موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خورو و بیابانک قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی با همکاری ایستگاه ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رشیدی" و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق به شناسایی اعضای یک باند 3 نفره که در این سرقت ها داشتند شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خوربیابانک، تصریح کرد: نهایتاً کارآگاهان در عملیاتی ضربتی، متهمان که با یک دستگاه  خودروی سواری  سمند در حال حرکت در مسیر سرقت سیم های برق ها قرار گرفته بودند را  دستگیر و طی بازرسی از خودرو آنان یک عدد گازانبر عایق شده و مقداری طناب را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  متهمان در تحقیقات صورت گرفته تاکنون به 11 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق شهرستان اعتراف کردند اظهار داشت:  متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل  مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه