English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف ۴۰۰ کیلو چوب طاق قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 400 کیلو چوب طاق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 400 کیلو چوب طاق قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت:  ماموران کلانتری نیک آباد حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب طاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  400 کیلو چوب طاق را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر قانونی بوده و این چوب ها را به صورت قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب های مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ضربات جبران ناپذیر قاچاق چوب به منابع ملی و طبیعی کشور خاطر نشان کرد: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان در این حوزه ایستاده است و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی