English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف یک تن چوب بلوط قاچاق از یک دامداری دراصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک تن چوب بلوط قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در بازرسی از یک دامداری خبر داد.

کشف یک تن چوب بلوط قاچاق از یک دامداری دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف محموله چوب بلوط قاچاق بیان داشت : طی هفته جاری طرح برخورد با قاچاق کالا با هدف پیشگیری از قاچاق منابع طبیعی و ملی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران کلانتری 29 اصفهان از فعالیت مجرمانه فردی که اقدام به قاچاق و نگهداری چوب بلوط در یک دامداری می کرد مطلع که پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری چوب های قاچاق اعزام و در عملیاتی ضربتی یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از این محل مقداریک تن و 110 کیلو چوب بلوط و100 کیلو ذغال بلوط قاچاق کشف شد تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی چوب های قاچاق مکشوفه را 850 میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این رابطه موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه