English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

کشف ۷۰۰ کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 700 کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش 100میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف 700 کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی مأموران گشت کلانتری 14 فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی پژو 405 مظنون و جهت بررسی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی از این خودرو کرده و موفق به کشف 500 کیلو چوب و 200 کیلو ذغال بلوط جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش چوب های قاچاق مکشوفه را 100 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با مجرمان و سودجویانی که بدون درنظر گرفتن حقوق دیگران و منافع ملی اقدام به از بین بردن درختان و منابع طبیعی کشور می کنند برخورد خواهد کرد ضمن این که از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه