English

دیدار رده بندی و پایانی فوتسال کارگران استان یزد برگزار شد

در روزهای پایانی سال دیدار رده بندی و پایانی فوتسال کارگران استان یزد با حضور برخی از مسئولین استانی برگزار و در پایان تیمهای یزدباف، فولاد یزد و معدن چادرملو به مقام اول تا سوم دست یافتند.

دیدار رده بندی و پایانی فوتسال کارگران استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد که از بهمن ماه با حضور 12 تیم و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده بود، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در روز پایانی این دوره از مسابقات که با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیرفرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال استان، مدیران و مسئولین شرکت های یزدباف و فولاد یزد و برخی دیگر از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد؛ ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم کاغذ کار کسری و معدن چادرملو به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پر گل و دیدنی تیم معدن چادرملو با نتیجه 5 بر 4 رقیب سرسخت خود کاغذکار کسری را از پیش رو برداشت و بر سکوی سوم این رقابتها ایستاد؛ تیم کاغذ کسری که برای نخستین بار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و با قبول شکست دردیدار رده بندی نتوانست شگفتی را تکمیل کند و در اولین حضورش به مقام چهارمی بسنده کرد.

در ادامه دیدار نهایی میان تیم های فولاد یزد و یزدباف برگزار شد و همانطور که پیش بینی شده بود دیدار بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد؛ حضور تماشاگران دو تیم حال و هوای خاصی به سالن داد.

در این دیدار ابتدا تیم فولاد در همان ابتدای بازی گل اول را به ثمر رساند ولی یک دقیقه بعد این گل را فولادی ها جواب دادند؛ در ادامه یزدبافی ها 3 بار دیگر توپ را به قفس توری فولاد یزد دوختند و دو بار دیگر نیز دروازه خود را باز شده دیدند؛ این دیدار جذاب که با حواشی کمی همراه بود با نتیجه 4 بر 3 به سود یزدباف به پایان رسید.

به این ترتیب تیم یزدباف با شکست رقیب خود بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد و تیم فولاد یزد که بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت نیز بر سکوی دومی این رقابتها تکیه زد.

در مراسم اختتامیه از سید امیررضوی، سیدرضا حسینی و سید حسن حسینی از پیشکسوتان فوتبال کارگران استان تجلیل شد و در ادامه تیمهای برتر حکم، مدال و کاپ مسابقات را از دست مسئولین استان دریافت کردند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با همکاری هیات ورزش کارگری، انجمن فوتبال کارگران و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه