English

حضور مدیران برق منطقه‌ای یزد در طرح رونق بخشی به نماز جماعت در مدارس

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با حضور در یک مدرسه نکاتی را در خصوص مصرف بهینه انرژی و راهکارهای کم‌هزینه و ساده بهینه سازی مصرف انرژی، برای دانش آموزان شرح داد.

حضور مدیران برق منطقه‌ای یزد در طرح رونق بخشی به نماز جماعت در مدارس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بر اساس تفاهم‌نامه ستاد اقامه نماز و وزارت نیرو،‌ مبنی بر رونق بخشی به نماز جماعت مدارس؛ مدیرعامل،‌ مدیر روابط عمومی و جمعی از همکاران شرکت برق منطقه‌ای یزد به همراه سید علی‌اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد، در دبستان دخترانه شهید هادی آریایی حضور یافته و در نماز جماعت این مدرسه در میان دانش آموزان به اقامه نماز پرداختند.

در این مراسم دکتر ابوالفضل اسدی ضمن تأکید به مدیران و آموزگاران مدارس در خصوص تربیت معنوی و اخلاقی دانش آموزان و تشویق آن‌ها به اقامه نماز در کنار آموزش‌های علمی و مهارتی، نکاتی را در خصوص مصرف بهینه انرژی و راهکارهای کم‌هزینه و ساده بهینه سازی مصرف انرژی، برای دانش آموزان این مدرسه شرح داد.

همچنین در نشستی که با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و مدیر مدرسه شهید آریایی برگزار شد، دکتر اسدی نصب سایه‌بان، تعویض پوشال، تعویض و تنظیم تسمه، سرویس و روغن‌کاری کولر را از روش‌هایی دانست که با اجرای آن‌ها در مدارس، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف انرژی حاصل می‌شود و در خصوص انجام این خدمات برای کولرهای کلاس‌ها و نمازخانه مدرسه مذکور قول مساعد داد.

گفتنی است طرح رونق بخشی به نماز جماعت مدارس توسط ستاد اقامه نماز استان یزد، هم‌زمان با اقامه نماز در مدارس برنامه‌ریزی‌شده و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به‌صورت هفتگی در مدارس استان انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه