English

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

آماده باش ۲۸ پایگاه جاده ای و شهری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نوروز

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آماده باش 28 پایگاه جاده ای و شهری اورژانس 115 کاشان و آران و بیدگل در نوروز خبر داد.

آماده باش 28 پایگاه جاده ای و شهری اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،حسین ریاحی گفت: 17پایگاه جاده ای و 11 پایگاه شهری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در طرح سلامت نوروزی امسال تا 15 فروردین ماه خدمت رسانی انجام می دهند.

به گفته وی شهرستان کاشان دارای 9 پایگاه شهری و 13 پایگاه جاده ای و آران و بیدگل دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده ای می باشد.

ریاحی افزود: 40 دستگاه آمبولانس فعال علاوه بر 2 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام در حال انجام وظیفه و در ساعاتی از روز  در جاده ها مستقرخواهند بود.

وی بیان داشت: هدایت کلیه عملیات پاسخ هنگام بحران ها و حوادث ویژه، مهم ترین فعالیت مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) این مرکز است.

رییس مرکز  اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث  دانشگاه یادآور شد: مرکز پایش و مراقبت های بالینی  هدایت و اعزام بین بیمارستانی داخل و خارج دانشگاهی و مرکز ارتباطات 115 هدایت ماموریت های پیش بیمارستانی سطح را در این ایام به عهده دارند.

این مقام مسئول استفاده از آمبولانس هوایی اورژانس قم را پتانسیل دیگری برای پوشش خدمات درمان فوریتی به مصدومین و مددجویان عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه