English

در آستانه نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت؛

کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور میانی گذر چهارباغ اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور میانی گذر چهارباغ عباسی در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور میانی گذر چهارباغ اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان در این باره اظهار کرد: در آستانه سال نو، آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان در دستور کار مدیریت منطقه 3 قرار گرفته است که هرس ویژه درختان در تمامی میادین و چهارراه‌ها، گل‌کاری و ساماندهی فضای سبز از جمله این اقدامات است.

وی از نصب المان‌های نوری و جعبه‌های گل در نقاط مختلف این منطقه خبر داد و افزود: المان‌های نوری در خیابان مشتاق و دیواره خیابان سپاه نصب شده و به زودی در خیابان سپه نیز نصب می‌شود.

ساماندهی و زیباسازی ورودی میدان امام علی (ع)، کاشت ۴۵ هزار بوته گل در محور چهارباغ عباسی و چیدمان سفره هفت سین در میدان امام خمینی (ره) از دیگر اقداماتی است که به گفته مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان در این منطقه انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظافت شهری در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد، گفت: پاکسازی معابر عمومی، نظافت و شست‌وشوی سطح شهر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در این ایام به صورت ویژه انجام می‌شود.

تکمیل پروژه پیاده‌روسازی خیابان چهارباغ خواجو

کلاهدوزان از تکمیل پروژه پیاده‌روسازی (سنگ‌فرش و جدول‌گذاری) خیابان چهارباغ خواجو و ضلع شرقی پل خواجو تا پل بزرگمهر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به متراژ ۳۶۰۰ مترمربع از آذرماه جاری تا کنون با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اضافه کرد: ضلع شرقی پارک مشتاق نیز که دچار فرسودگی، خرابی و حادثه‌آفرینی شده بود سنگ فرش شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه