English

شهردار اصفهان خبر داد:

نصب مبلمان شهری چهارباغ تا ۴۵ روز آینده

شهردار اصفهان از نصب مبلمان شهری چهارباغ تا 45 روز آینده خبر داد.

نصب مبلمان شهری چهارباغ تا 45 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی گفت: دسترسی های منتهی به گذر چهارباغ عباسی شامل خیابان ها و میدان دروازه دولت در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا از چند روز پیش عملیات ساماندهی میدان دروازه دولت آغاز شد.

وی افزود: چند روز پیش مناقصه مبلمان شهری چهارباغ برگزار شد و شرکت برنده، قرار شد ظرف 45 روز اقدامات را انجام دهد و به مدیرعامل سازمان نوسازی تاکید کردم تا 45 روز دیگر باید این طرح تکمیل شود و اگر نشود قاطعا برخورد می شود.

نوروزی تصریح کرد: قرار شد کمیته ای بحث نور پیاده راه میانی چهارباغ را بررسی کند. چون نورپردازی بخشی از چهارباغ تکمیل شده و بخش های دیگر باقی مانده است.

وی افزود: در خصوص دسترسی های اطراف چهارباغ هم تصمیم گیری و قرار شد اعتبارات به سرعت تامین شود. همچنین ساماندهی خیابان های شیخ بهایی و آمادگاه نیز در ادامه اجرای خیابان چهارباغ اجرایی می شود.

شهردار اصفهان گفت: در مورد دوچرخه سواری و ایجاد لاین دوچرخه در خیابان عباس آباد هم، باید تحلیل درست علمی صورت گیرد و براساس برآورد بررسی ها در این مورد عمل شود.

پروژه پل های سردار سلیمانی بیش از نیمی از مسیر پیشرفت را طی کرده است

در ادامه این جلسه، معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به روند اجرای طرح مجموعه پل های سردار سلیمانی، اظهار کرد: محوطه سازی پروژه قابلیت اجرای فضای سبز در ضلع جنوبی را دارد.

ایرج مظفر ادامه داد: در بخش آسفالت طرح هم حدود 27.7 درصد آسفالت اصلی پروژه به اجرا درآمده است و بتن ریزی پل ها بیش از 30 درصد صورت گرفته است.

وی افزود: حدود 53 درصد از پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی را پل سازی، 26 درصد را راهسازی و 16 درصد را دیوار شامل می شود که بخش های اصلی پروژه در قسمت راه سازی 44.3 درصد پیشرفت داشته است.

مظفر اظهار داشت: در قسمت دیوار 80.7 درصد باید پیشرفت صورت گیرد که 85.3 درصد پیشرفت طبق برنامه زمان بندی داشتیم و در قسمت پل سازی باید 63.5 درصد پیشروی داشته باشیم که اکنون به پیشرفت 61.3 درصدی رسیده ایم.

وی بیان کرد: در این پروژه از نظر پیشرفت ریالی 70 درصد برآورد طرح را تکمیل کرده ایم و از نظر پیشرفت زمانی 67.8 درصد طبق برنامه پیشروی کردیم.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پیشرفت واقعی طرح 59.4 و انحراف از برنامه 1.9 است که در حال حاضر بحث های تاسیساتی و ترافیکی را گذراندیم و بیشتر عقب ماندگی از برنامه زمان بندی به دلیل بحث مالی پیمانکاران داخل کارگاه است که اگر این مشکل رفع شود، راندمان کارگاه می تواند بهتر از این باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    منتظر مشاوره هستیم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه