English

آماده باش امدادگران هلال‌احمر یزد در چهارشنبه آخر سال

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده باش نیرو های امدادی و داوطلبان هلال احمر این استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آماده باش امدادگران هلال‌احمر یزد در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این باره اظهار داشت: همانند سال گذشته تمام پایگاه های امداد و نجات در سطح جاده ها و شعب جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارند در صورت درخواست دستگاه‌های امدادی دیگر خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

وی افزود: ۱۲ پایگاه به همراه کشیک شعب و تیم واکنش سریع با مدیریت سامانه اضطراری و کشیک پایگاه پشتیبانی، در حال آماده باش کامل هستند.

حرازی زاده بیان کرد: 70 نفر از امدادگران و داوطلبان به صورت ۲۴ ساعت در حالت آماده‌باش برای پوشش امدادی هستند تا در صورت وقوع حادثه و اعلام نیاز به منطقه اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان گفت: رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در روزهای پایانی سال می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها و نقص عضوها که تا پایان عمر همراه فرد است، جلوگیری کند.

حرازی زاده در پایان اضافه کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه