English

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

آمادگی هلال احمر یزد برای ارائه خدمات امدادی در بارندگی ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادی و لجستیکی در بارندگی برف و باران شدید است.

آمادگی هلال احمر یزد برای ارائه خدمات امدادی در بارندگی ها

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص خدمات هلال احمر در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به پدیده های جوی در سطح کشور سرمای بسیار زیادی را در این ایام متحمل می شویم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: استان یزد نیز درگیر این موضوع در بارش های هفته گذشته و روزهای اخیر شده است و طبق گزارشات هواشناسی برودت دمای زیادی را در روزهای آینده در سطح استان خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه قطعا باید در راستای فعالیت های جمعیت هلال احمر که التیام بخش آلام شهروندان است تلاش کنیم عنوان کرد:جمعیت هلال احمر نیز آمادگی خود را به مدیریت استان و مدیریت بحران اعلام کرده تا در صورتی که نیاز به کمک های امدادی و لجستیکی باشد اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: همان طور که گزارش های هواشناسی نشان می دهد در هفته آینده روزهای سردتری در انتظار است و می طلبد ضمن اینکه شهروندان مشارکت بیشتری در مصرف گاز و سوخت داشته باشند ما نیز براساس وظیفه در بروز حوادث احتمالی کمک های خود را به شهروندان ارائه دهیم.

حرازی زاده خاطرنشان کرد: در این ارتباط هماهنگی های لازم با مقامات استان و اداره گاز و مدیریت بحران استان انجام شده است تا جمعیت هلال احمر بتواند همانند گذشته خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهد.

وی گفت:در کنار این اقدامات بشردوستانه و انسان دوستانه سایر فعالیت های امدادی در سطح جاده ها و کوهستان نیز برقرار است، در صورتی که شهروندان دچار حوادث جاده ای ناشی از برف و گرفتگی جاده ها باشند خدماتی را به صورت منسجم ارائه می کنیم.

حرازی زاده افزود: در این مدت خدماتی به افراد در کوهستان در جهت امداد و نجات داشته‌ایم و در اتفاقات جاده ای نیز با پشتوانه و همراهی داوطلبان در حوزه امداد توانستیم خمات خوبی را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: مرکز کنترل 112 نیز در صورتی که به امداد گران در صحنه حادثه نیاز باشد در اختیار شهروندان است تا در ارسرع وقت به جهت امداد رسانی در صحنه حاضر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه