English

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت ۷۵امین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به جوانان ایران اسلامی بویژه جوانان ماه نشان آبی و قرمز هلال احمر استان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت 75امین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است :

در سالروز تأسیس سازمانی قرار داریم که هفتاد و پنج سال از قدمت پرافتخار آن در عرصه انسان دوستی، خیرخواهی و ایثار می‌گذرد. برگ‌های زرینی که مزین به عزم راسخ و نیت پاک کارکنان خودم، اعضای جوان و نیک سیرت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

هفتاد و پنجمین سالروز تاسبس سازمان جوانان با شعار مهربان خواهیم ماند میباشد . سازمان جوانان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر است جوانان (ماه نشانان آبی و قرمز) پرتلاشی که شیرین ترین لحظات عمر خویش را در طبق اخلاص نهاده با ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اجتماعی بدون هیچ چشم داشت و منتی تقدیم همنوعان خویش می‌کنند.

پس از پیروزی جوانان در دفاع از میهن، همچنان نیز پدیده ها و مصداق هایی وجود دارد که در همان مسیر و جریان حرکت کرده‌اند و پیروزی‌های پی در پی حاصل اعتماد به نسل جوان است. در تداوم راه شهید فهمیده‌ها و شهید لندی‌ها اکنون جوانان هلال احمر ناجیان و سفیران صلح در جهان هستند زیرا معامله با خدا و این شجاعت و جسارت در سنین جوانی با الگوسازی شهدا بسیار ارزنده است.

اکنون هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر را به همه اعضای جوان بانگیزه وپرشور و همکاران خدوم و تلاشگر این حوزه بویژه معاونت امور جوانان و همکاران استان و کارشناسان شعب و جوانان هلال احمر استان یزد تبریک عرض نموده و خداوند متعال را برای توفیق ادای خدمت به جوانان و نوجوانان به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور عزیز اسلامی، سپاس می‌گویم و ارتقاء روزافزون توانمندی و سلامت و کرامت شما عزیزان را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عنایت حضرت بقیه ا… الاعظم و ارواحنا له الفداء خواستارم.

امید است، همچون گذشته با همت بی نظیر این عزیزان در صحنه های مختلف از جمله حوادث همچون سیل، زلزله و…، حمایت از سلامت آحاد جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت های فرهنگی از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و… بیش از پیش شاهد نهادینه شدن اهداف والا و انسانی جمعیت هلال احمر در بطن جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه