English

۱۳ بانوی نیکوکار و داوطلب هلال احمر یزد و یک زوج خیر یزدی تجلیل شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم گرامیداشت روز زن، گفت: بانوان نیکوکار یزدی در فعالیت‌های بشر دوستانه همواره یاری رسان نیازمندان هستند.

13 بانوی نیکوکار و داوطلب هلال احمر یزد و یک زوج خیر یزدی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن از ۱۳ بانوی نیکوکار و داوطلب و یک زوج خیر یزدی با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امور داوطلبان و رییس هلال احمر شهرستان یزد تجلیل شد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  اجرای برنامه های حمایتی و مشارکتی عام المنفعه و خدمت به محرومان وآسیب دیدگان از دستاوردهای بزرگ جمعیت هلال احمر بشمار می آید .

وی بیان داشت : ظرفیت و توانایی جمعیت هلال احمر برای کمک به نیازمندان بدون کمک خیرین و واقفین، محدود است.

 حرازی زاده یزدی گفت: داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر در خط مقدم مبارزه با کرونا، کمک به سیل زدگان، آزادی زندانیان، کمک به بیماران نیازمند و سرطانی فداکارانه تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وظیفه داریم این فرهنگ انسانی را ترویج دهیم و با هر توانی و در هر نقطه‌ای از کشور برای رفع و جبران نیازمندی‌های مردم تلاش کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: یکی از عرصه هایی که به صورت فعال در آن ورود کرده ایم، تشکیل مجمع خیرین استانی است که به عنوان نقطه ثقل کلیه خیرین در حوزه های مختلف فعالیت خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه وصل بین ضعف ها و مجموعه توانمندان به عنوان حمایت کننده و با توجه به نگاه ویژه هلال احمر در تسکین آلام بشری، بتواند قدم های اساسی در روزهای آتی بر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر