English

آمادگی امکانات جست و جو و نجات جمعیت هلال احمر یزد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امکانات جست و جوی هلال احمر استان یزد اعم از سگ جست و جو و نجات و پهپاد جست و جو آماده کمک به زلزله زدگان هرمزگان است.

آمادگی امکانات جست و جو و نجات جمعیت هلال احمر یزد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان برای کمک به زلزله زدگان استان هرمزگان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با توجه به زلزله رخ داده در استان هرمزگان سه دستگاه خودرو سنگین، ۲ عدد خودرو فوسو و یک بنز شامل ۳۴۰ عدد چادر امدادی بارگیری و به منطقه زلزله شده اعزام شده است.

حرازی زاده افزود: امداد هوایی استان با تیم پرواز آماده باش کامل هستند که هر زمان استان هرمزگان اعلام نیاز فوری کند و هماهنگی با سازمان امداد اعلام شود، اعزام می‌شوند.

او بیان کرد: در استان یزد پنج تیم تخصصی آوار، یک تیم واکنش سریع و یک تیم آنسَت که ۲ عدد سگ جست و جو و نجات دارد در حال آماده باش هستند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه استان حادثه دیده مدیریت این اتفاق را بر عهده دارد، تاکنون از استان یزد اعزام نیرو نشده است، ادامه داد: پهپاد جست و جو نیز آماده کمک به زلزله زدگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر