English

تبریک مدیرعامل هلال احمر یزد در سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر / جوانان محور حرکت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به جوانان ایران اسلامی بویژه جوانان ماه نشان آبی و قرمز هلال احمر استان تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل هلال احمر یزد در سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر / جوانان محور حرکت

به گزارش  خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ در متن پیام حرازی زاده یزدی  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است:

در سالروز تأسیس سازمانی قرار داریم که هفتاد و چهار سال از قدمت پرافتخار آن در عرصه انسان دوستی، خیرخواهی و ایثار می‌گذرد. برگ‌های زرینی که مزین به عزم راسخ و نیت پاک کارکنان خودم، اعضای جوان و نیک سیرت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

هفتادچهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با شعار جوانان محور حرکت است.

جوانان (ماه نشانان آبی و قرمز) پرتلاشی که شیرین ترین لحظات عمر خویش را در طبق اخلاص نهاده با ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اجتماعی بدون هیچ چشم داشت و منتی تقدیم همنوعان خویش می‌کنند.

سازمان جوانان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر است، سرخ و آبی پوشان پرتلاشی که شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را در طبق اخلاص نهاده و با ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اجتماعی بدون هیچ چشم داشت و منتی تقدیم همنوعان خویش می‌کنند.

تردیدی نیست که فعالیت های با ارزش اعضای جوان در عرصه های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان یزد، تحسین بر انگیز ،ارزشمند و باعث مباهات است که این روزها جوانان بشردوست هلال احمر در طرح واکسیناسیون با عنوان ایران یاران جوان برای واکسینه شدن همه مردم به میدان امده اند تا برگ زرین دیگری در کارنامه این سازمان با همت پرشور این ماه نشانان ثبت خواهد شد.

اکنون هفتاد و چهارمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر را به همه اعضای جوان بانگیزه وپرشور و همکاران خدوم و تلاشگر این حوزه بویژه معاونت امور جوانان و همکاران استان و کارشناسان شعب و جوانان هلال احمر استان یزد تبریک عرض نموده و خداوند متعال را برای توفیق ادای خدمت به جوانان و نوجوانان به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور عزیز اسلامی، سپاس می‌گویم و ارتقاء روزافزون توانمندی و سلامت و کرامت شما عزیزان را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عنایت حضرت بقیه ا… الاعظم و ارواحنا له الفداء خواستارم.

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر