English

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اصفهان خبر داد:

افتتاح ۲ پایگاه هلال احمر با کمک یک‌میلیارد تومانی خیران در استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه هلال احمر استان بیشترین دواطلب و پایگاه را در کشور دارد، گفت: با کمک یک میلیارد تومانی خیران دو پایگاه امداد و نجات در دو منطقه استان اصفهان احداث گردید.

افتتاح 2 پایگاه هلال احمر با کمک یک‌میلیارد تومانی خیران در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مومنی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد عمومی غیر دولتی است، اظهار داشت: هلال احمر همواره به عنوان معین دولت به مردم کمک کرده و در تمام دنیا نیز ماهیت تشکیل هلال احمر انجام فعالیت‌های بشر دوستانه و خیرخواهانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد اعضای داوطلب را میان جمعیت‌های هلال احمر دنیا دارد، افزود: در همین راستا استان اصفهان یکی از هلال احمرهایی بوده که در کشور بیشترین تعداد دواطلب را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان پیرامون پروژه‌های داوطلبی و حضور ارزشمند خیران تصریح کرد: متاسفانه در حوادث ترافیکی، استان بیشترین حوادث کشور را دارد اما در عین حال بیشترین پایگاه‌ را هم در کشور هلال احمر استان دارد.

وی با اشاره به افتتاح دو پایگاه هلال احمر در سه راهی مبارکه و مهیار گفت: در این راستا پایگاه سه راهی مبارکه با کمک 700 میلیون تومانی مجتمع فولاد مبارکه و پایگاه مهیار نیز با کمک 300 میلیون تومانی خیران شهرضا احداث شده است، در همین راستا در شرق اصفهان نیز با کمک 700 میلیون تومانی یک خیر یک پایگاه در هفته هلال احمر افتتاح خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: سایت خادم استان اصفهان پربازدیدترین در کشور است، متاسفانه ضریب نفوذ آموزش در خانواده‌های ایرانی 9.3 از هر 100 خانواده بوده که بسیار پایین است، در این راستا هلال احمر آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه