English

پیام آیت‌الله سعیدی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها را به تمامی زنان مسلمان تبریک گفت.

پیام آیت‌الله سعیدی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت‌الله سعیدی به مناسبت روز زن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد با سعادت سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مناسبتی بسیار خجسته و پربرکت است‌. خداوند در این روز مهم خیر کثیر را نه فقط به اشرف مخلوقات، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله تقدیم نمود که عالم را به قدوم آن بانوی بی نظیر سبز کرد. نامگذاری این میلاد مسعود در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز زن و روز مادر نشان از ارادت عمیق ایرانیان به محضر حضرت صدیقه کبرا دارد و البته گواهی است بر عظمت جایگاه زنان و مادران در این نظام مقدس.

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان تجلی گاه مزار ناپیدای مادر هستی در این روز عظیم مأمن قلوب عاشق فاطمی است و قرارگاهی برای تجدید عهد زنان آزاده و ولایت مدار با میوه قلب حضرت ریحانه الرسول و آرمان های انقلاب و شهدایی که با توسل به او گره های بزرگ‌ را می گشودند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز خجسته از جوار مرقد مطهر بانوی کرامت برای تمام بانوان جهان اسلام خصوصا بانوان عفیف ایران سرفراز، پیشرفت روز افزون و توفیقات بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

سید محمد سعیدی

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه