English

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اعلام کرد؛

معدوم سازی۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان رستم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم گفت: در بازرسی گشت مشترک نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان رستم، ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و امحاء شد.

معدوم سازی۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان رستم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اهمیت سالم بودن مواد غذایی، گشت مشترک نظارت بر بهداشت مواد غذایی و مراکز تهیه و توزیع این مواد در سطح شهرستان رستم انجام شد.

خدابخش لشکری با اشاره به مستمر بودن انجام این گشت ها تا پایان ایام نوروز افزود: در این بازدید که از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهر های «مصیری» و «کوپن» انجام شده، ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، غیر بهداشتی و فاسد جمع آوری و امحا شد و برای سه نفر از متخلفان پرونده قضایی تشکیل شده است.

او با بیان این که در این گشت مشترک، دادستان، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، نماینده اداره صمت، نماینده نیروی انتظامی و نماینده دادگستری شهرستان رستم حضور داشتند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، با سامانه ۱۹۰ شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند یا به کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه