English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

افتتاح ۲۶ پروژه ورزشی در سراسر استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با آیین سراسری بهره برداری از طرح های ورزشی شهید سلیمانی در کشور، ۲۶ طرح ورزشی در استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲۶ پروژه ورزشی در سراسر استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آئین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مدرسه پوشینه بافت ناحیه سه شیراز به نمایندگی از ۲۶ طرح ورزشی در استان که به صورت برخط با آئین افتتاح ۵۵۰ پروژه ورزشی مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در سطح کشور، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: در این مرحله از طرح شهید سلیمانی در استان فارس، تعداد ۲۴ زمین چمن و ۲ سالن ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در این مراسم که با حضور برخط وزیر آموزش و پرورش برگزار شد ۵۵۰ طرح ورزشی در سراسر کشور به بهره برداری رسید که سهم استان فارس ۲۶ پروژه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: با بهره برداری از طرح های عمرانی بیست و شش گانه ورزشی، سرانه ورزشی استان با یک صدم درصد افزایش به ۲۸ صدم درصد می رسد.

وی ادامه داد: از ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده در این طرح ها در استان، ۸ میلیارد تومان  آن را خیرین مدرسه ساز تامین کرده اند.

عسکری افزود: در ادبیات معلمی، ما مدرسه را خانه اول و خانواده را خانه دوم می دانیم لذا از هیچ تلاشی برای پویایی و نشاط دانش آموزان فرو گذار نمی کنیم.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی مدارس، تصریح کرد: سلامتی دانش آموزان اولین اولویت ماست و دانش آموزان را فرزندان خود می دانیم که باید امنیت و سلامت آنها را تامین کنیم و دراین راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از همه مدیران مدارس استان خواست تا قبل از عید با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در این ایام، نسبت به برگزاری اردوهای دانش آموزی که ایجاد شور ونشاط کند اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه