English

بیش از دو هزار واحد‌ مسکونی به مددجویان در فارس واگذار شد

همزمان با سراسر کشور، ۲ هزار و ۱۷۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی فارس واگذار شد.

بیش از دو هزار واحد‌ مسکونی به مددجویان در فارس واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیین واگذاری۲۳۰۰۰ هزار واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره)در سطح کشور، امروز ۱۴ اسفند با حضور رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در حاشیه این مراسم گفت: از ۲۳ هزار واحد احداثی در سطح کشور، با همت نیکوکاران، ۲۱۷۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد فارس به بهره برداری و به خانواده معزز در سراسر استان تحویل داده شد.

وی افزود: در جهت این کار ارزشمند سازمانها و نهادهای مختلفی از جمله، کمیته امداد ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفین فارس همکاری داشتند تا شاهد بهره برداری بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در سطح استان باشیم.

موصلی با بیان اینکه با ارزیابی صورت گرفته فارس از نظر تعداد واحدهای مسکن افتتاح شده در این مرحله بیشترین آمار را دارد، گفت: در مجموع، این واحدها همه شهرستانهای استان را پوشش می دهند که در راستای توسعه ی عدالت اجتماعی توجه به بحث روستاها در اولویت بوده است و حدود ۷۵ درصد واحدهای احداثی در سطح روستاها و ۲۵ درصد در شهرهای استان می باشد.

مدیر کل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: در یک برنامه مشترک و در قالب نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار خانواده مددجوی کمیته امداد فارس شناسایی شدند و ثبت نام اولیه صورت گرفته است و برای ۲۴۰۰ خانواده تخصیص پروژه نیز صورت گرفته است.

موصلی بیان کرد: براساس آخرین ارزیابی انجام شده حدود ۱۴ هزار خانواده در فارس متقاضی مسکن هستند که بیش از ۱۰ هزار خانواده از طریق مراجع ذیربط تایید و در مرحله افتتاح حساب و تخصیص پروژه می باشند و برای ۵ هزار خانواده افتتاح حساب صورت گرفته و ۲۴۰۰ واحد تخصیص پروژه شده است، تلاش داریم در سال آینده شاهد بهره برداری از حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در فارس باشیم.

وی گفت: اعتبار هزینه شده به طور میانگین برای هر واحد مسکونی حدود ۲۵۰ میلیون تومان بوده است که از محل تسهیلات بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و اقدامات گروهای جهادی تحقق یافته است و مابقی آورده ها از کمکهای بلاعوض کمیته امداد، خیرین و مشارکت خانواده ها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه