English

سرهنگ بساطی خبرداد؛

۳۹ هزار مواد محترقه غیر مجاز در اصفهان کشف شد / دستگیری ۵ متهم

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف39 هزار و725 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری 5 متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

39 هزار مواد محترقه غیر مجاز در اصفهان کشف شد / دستگیری 5 متهم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص نگهداری و توزیع گسترده مواد محترقه در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از 5 باب مغازه تعداد39 هزار و 725 عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه 5 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطر نشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌ کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه