English

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبرداد؛

کشف بیش از ۱۰ هزارعدد انواع مواد محترقه درگلپایگان / ۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف 10 هزار و 242 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز به ارزش 10 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

کشف بیش از 10 هزارعدد انواع مواد محترقه درگلپایگان / 2 متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر محمدی اظهار داشت: در پی کسب اخبار مبنی بر تهیه، توزیع و نگهداری انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط اشخاصی در سطح شهرستان گلپایگان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا ماموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی ضمن حصول اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مرجع قضائی به محل های شناسایی شده اعزام و در بازرسی های صورت گرفته موفق به کشف 10 هزار و 242 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه ارزش مواد محترقه مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان ازشهروندان درخواست کرد با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 گزارش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه