English

فرمانده انتظامی آران و بیدگل خبرداد؛

دستگیری عامل توزیع مواد محترقه غیرمجاز درآران و بیدگل / کشف بیش از۱۶ هزار مواد محترقه

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف 16 هزار و 901 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری عامل توزیع مواد محترقه غیرمجاز درآران و بیدگل / کشف بیش از16 هزار مواد محترقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهای پایانی سال، برخورد قاطع و قانونی با فروشندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه غیر مجاز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و توزیع مواد محترقه در یکی از واحد های صنفی سطح شهرستان مطلع و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به کشف 16 هزار و 901 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از این مغازه تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌ های چهارشنبه آخر سال نیازمند هوشیاری خانواده‌ ها بوده لذا از مردم می خواهیم ضمن مراقبت و توجه بیشتر نسبت به فرزندان خود در این ایام در صورت اطلاع از فعالیت افراد سود جو در زمینه نگهداری و فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه