English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

کنترل و نظارت بیش از ۲هزارو ۵۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از نظارت وکنترل ۲هزار و ۵۳۲ ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای درقالب ۱۴۵ مانور طی ۱۱ ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

کنترل و نظارت بیش از ۲هزارو ۵۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، رعایت ضوابط و مقررات، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات بهتر از جمله اهداف طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی است.

 ایوب کرد ادامه داد:در کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و ضرورت ارتقای ایمنی مسافران افزود:در ایام اجرای طرح نوروزی این نظارت ها خصوصا در ناوگان مسافری به صورت گشت های کنترل نامحسوس انجام می شود و با متخلفین از طریق کمیسیون های تخلفات برخورد قانونی می شود.

کرد در پایان یادآورشد: سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات در حوزه حمل ونقل دراستان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه