English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

جابجایی کاروان های راهیان نور دانش آموزی با ۹۰ دستگاه اتوبوس در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان با 90 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می شوند.

جابجایی کاروان های راهیان نور دانش آموزی با 90 دستگاه اتوبوس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه هماهنگی اعزام کاروان ها راهیان نور دانش آموزی از انجام تمهیدات لازم جهت اعزام کاروان های راهیان نور خبر داد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 2 هزارو 500 زائر سرزمین های نور با 57 دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزارو400 شهید والامقام استان،عزت،اقتدار،صلابت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وثوقی اهمیت اعزام کاروان راهیان نور را در شناساندن رشادت ها،فداکاری ها و ایثارگری های شهدای گرانقدر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تنها راه اقتدار و پیشرفت همگان الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدا،جانبازان،ایثارگران و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم گفت: در راستای انتقال فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس و شناساندن رشادت های شهیدان کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش با روحیه جهادی و انقلابی در میدان عمل آماده خدمات رسانی هرچه شایسته به زائران کاروان های راهیان نور هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های اعزامی از طریق معاونت حمل ونقل انجام می شود تا زائران راهیان نور در سلامتی و امنیت کامل از این سفر معنوی بهره های لازم را ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه