English

کلیم اله وثوقی خبر داد:

افتتاح ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 23 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار 35 میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

افتتاح 23 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: این طرح ها شامل هوشمند سازی جاده ها و اجرای بیش از 30 کیلومتر پروژه لکه گیری و آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی در شهرستانهای پارس آباد، اردبیل، خلخال، کوثر،بیله سوار و مشگین شهر است.

وی می گوید: دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: بی گمان در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایت مداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است.

وثوقی می گوید: همه باید با الگوگیری از زندگانی ارزشمند امام راحل(ره) شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شبانه روز با روحیه جهادی و انقلابی به مردم عزیز خدمت کنیم.

وی گفت: طی ماههای گذشته نیز پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شریف استان ولایت مدار اردبیل شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل این پروژه ها را شامل احداث راهدارخانه بزرگراه اردبیل- نیر سه راهی سرعین ، اجرای طرح راهداری محوری در جاده‌های استان ، ۵۰ کیلومتر روکش‌ آسفالت حفاظتی ، ۸۵ هزار مترمربع لکه گیری، اجرای عملیات درزگیری به طول ۱۱ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان و بهره برداری از 10 کیلومتر سیستم روشنایی ابتدای محور اردبیل – سرچم عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه