English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان :

۹۷ واحد تولیدی دارای مشکل در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۳۶۷ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم که ۹۷ واحد تولیدی دارای مشکل در این یکسال به چرخه تولید بازگشتند.

۹۷ واحد تولیدی دارای مشکل در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان بیان داشت: با توجه به تاکیدات مطرح در خصوص پشتیبانی‌های دادگستری و قوه قضاییه از دولت در خصوص اجرای منویات رهبر انقلاب، دادگستری اصفهان در بحث اشتغال دبیرخانه‌ای فعال دارد و جلسات منظمی را با حضور اعضا و اعضای زیرمجموعه دارد.

وی گفت: در یک سال گذشته ۱۷٠ درخواست از سوی سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی به دبیرخانه ارسال شد و مجموعه شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش به صورت جدی فعال بودند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: ۳۶۷ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت و ۹۷ مورد از واحدهای تولیدی دارای مشکل و دارای تعطیلی موقت به چرخه تولید بازگشتند.

حجت الاسلام جعفری گفت: چند مورد از واحدهای تولیدی که اثرگذاری ملی داشت و در آستانه ورشکستگی کامل بودند، با اقدامات انجام شده و تعیین هیات مدیره اجرایی و قانونی، از بحران ورشکستگی عبور کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در تعامل با استانداری درباره موضوعات مختلف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می‌شود که نمایندگان قضائی همواره حضور دارند.‌

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در سطح کشور مشکلاتی وجود دارد، بیان داشت: یکی از موارد عدم تعیین تکلیف نحوه بازپرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی است و مورد دیگر اختیارات محدود شبکه‌های بانکی استان و ارجاع پرونده تسهیلات به مرکز است.

رییس قوه قضاییه 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه