English

حمیدرضا فولادگر:

جذب سرمایه گذاران خارجی موجب قدرت اقتصادی کشور است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلگرم کردن سرمایه گذار و جذب سرمایه گذاران خارجی موجب قدرت اقتصادی کشور است.

جذب سرمایه گذاران خارجی موجب قدرت اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا فولادگر در نشست مشترک فعالان اقتصادی با دستگاه های اجرایی، بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید، دلگرم کردن سرمایه گذار و جذب سرمایه گذاران خارجی را موجب قدرت اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: نباید با سرمایه گذار داخلی به گونه ای رفتار شود که منجر به فرار سرمایه از داخل استان شود.

وی ضمن اشاره به افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده، بر جلوگیری از فرار مالیاتی به گونه ای که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی نشود تاکید نمود.

حمیدرضا فولادگر روش محاسبه مالیات در استان های دیگر را متفاوت از اصفهان دانست و خواستار پایلوت نکردن اصفهان در طرح ها و برنامه های جدید به گونه ای که به فعالان اقتصادی فشار وارد کند ، شد.

در ادامه رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل مشکلات مربوط به مالیات ، تامین اجتماعی و بانک بسیاری از واحدهای تولیدی اصفهان تعطیل شده اند، خواستار دقت دستگاه های اجرایی در روش اجرای قانون شد.

سید ناصر موسوی لارگانی همچنین تاکید کرد: بر اساس قانون، هرگونه تغییر سیاست، مقررات و رویه های اقتصادی قبل از اجرا باید از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم برسد.   

همچنین رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه وظیفه تمامی دستگاه های استان حمایت از تولید است، افزود: برخورد با فعالان اقتصادی غیر واقعی و شرکت های کاغذی در راستای حمایت از فعال اقتصادی واقعی است.

محمدرضا حبیبی تصریح کرد: دستگاه قضا بین مجرمی که جرم او محرز شده و فعال اقتصادی واقعی تفاوت قائل می شود.

وی خواستار مراجعه فعال اقتصادی به اداره امور مالیاتی برای روشن شدن نقاط ابهام پرونده مالیاتی شد و تاکید کرد: رسیدگی به پرونده های مالیاتی مراحل کارشناسی لازم را طی خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز با تاکید بر اینکه هر تصمیم اقتصادی در استان باید با توجه به شرایط موجود کشور باشد، نظام اداری بروکراتیک، دریافت هزینه های خدمات اساسی مانند آب و برق از فعالان اقتصادی، کیفیت پایین نیروی انسانی و نداشتن نظام آموزشی مهارت محور، تاثیرات بی بدیل ضررو زیان ناشی از افت و خیزهای سیاسی بر تولید، عدم توجه به مالکیت معنوی، افزایش هزینه های حمل و نقل وغیره را از جمله مشکلات فعالان اقتصادی در شرایط کنونی عنوان کرد.

سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی موجود عدم امکان صادرات نفت و هزینه های زیاد اداره کشورمشکلات زیادی را برای دولت ایجاد کرده، خواستار توجه هر چه بیشتر به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ارگان های دولتی و توجه به تبعات آن شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه