English

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

فعالیت ۳۸۰ ورزشکار در پایگاه‌های ورزشی بسیج

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۳۸۰ ورزشکار در پایگاه‌های ورزشی بسیج فعالیت دارند.

فعالیت ۳۸۰ ورزشکار در پایگاه‌های ورزشی بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، ایوب مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سه پایگاه خواهران و هفت پایگاه برادران در حوزه استعداد یابی فعال است اظهار داشت: پایگاه خواهران در رشته‌های کاراته، تکواندو تیراندازی و برادران در رشته‌های تکواندو، کاراته، تیراندازی، کشتی، جودو، والیبال و ووشو فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران خواهر در پایگاه‌های مذکور ۹۵ نفر و تعداد برادران ۲۸۵ نفر است.

مظفری ادامه داد: بسیج سپاه استان ایلام در حوزه قهرمانی در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، والیبال، تکواندو، کاراته، تیراندازی، جودو، ووشو و کشتی فعالیت داشته‌ و در طول سال جاری ۸ مسابقه انتخابی استان در رشته‌های مختلف برگزار شده‌است.

این مسئول همچنین به بخش ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: اجرای دو مورد پیاده‌روی خانوادگی عمومی، راه‌اندازی ۲۵ ایستگاه ورزشی صبحگاهی و عصر گاهی در شهرستان‌ها و... از جمله اقدامات بسیج سپاه در بخش ورزش همگانی است.

مظفری در ادامه به مقام‌های کسب شده توسط بسیجیان ورزشکار اشاره کرد و گفت: کسب مقام دوم تیمی رشته تیراندازی بسیج کشور، مقام سوم تیمی تنیس روی میز، مقام سوم کاراته، مقام دوم کشتی فرنگی و... از جمله مقام‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران بسیجی استان است.

وی در ادامه به تعداد سالن‌های ورزشی جهت استفاده بسیجیان در استان اشاره کرد و گفت: ۲۲سالن صالحین و ۱۰ سالن ۹ دی جهت فعالیت‌های ورزشی بسیجیان در سطح استان فعال است.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در پایان گفت: علاقمندان به حضور در برنامه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به مدیران تربیت‌بدنی نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها ثبت‌نام و فعالیت نمایند.

در ادامه این نشست مسلم باقری مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز گفت: یکی از پدیده‌های اجتماعی که در بین مردم رشد چشمگیری داشته تربیت بدنی و ورزش است.

وی افزود: ورزش نقش تعیین کننده در سلامت مردم و امید بخشی به نسل جوان و نوجوان دارد بنابراین قلم فرسایی رسانه در این راستا تاثیرگذار است.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به نقش مطبوعات در بالا بردن فرهنگ ورزش، گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، می‌توانند در روشنگری مردم تاثیر گذار باشند.

وی در پایان بیان داشت: توسعه ورزش از موضوعات مهم امروز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی