English

استاندار ایلام:

از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش ایلام دریغ نمی کنیم

استاندار ایلام در دیدار با سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: ورزشکاران ایلامی بارها توانایی خود را در رقابت های مختلف ورزشی به اثبات رسانند.

 از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش ایلام دریغ نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در دیدار با سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری کشور گفت: استان ایلام با توجه به شرایط اقلیمی خاص از افراد سخت‌کوشی در عرصه‌های مختلف به خصوص در عرصه ورزشی برخوردار است.

وی اظهار داشت: ورزشکاران این استان در رشته های متفاوت ورزشی موفق به کسب مدال‌های ملی و المپیک شده و این گویای آن است که ورزشکاران ایلامی در رشته های مختلف ورزشی توانایی بالایی دارند.

استاندار ایلام افزود: در راستای کمک به ارتقای کمی و کیفی ورزش استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و علاوه بر تخصیص اعتبارات گذشته، اخیرا نیز اعتباراتی برای تقویت و توسعه ورزش استان اختصاص داده شده است. 

بهرام نیا ادامه داد: استان ایلام از پتانسیل های خوبی در حوزه ورزش وزنه برداری برخوردار است و حمایت‌های لازم برای تقویت این رشته ورزشی انجام می گیرد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های فدراسیون وزنه‌برداری کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای میزبانی ایلام در مسابقات کشوری وزنه‌برداری گفت: امیدواریم با حمایت های لازم و شکوفایی استعدادها در این رشته ورزشی شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران وزنه‌برداری برای استان ایلام و در سطح جهانی برای ایران اسلامی باشیم.

سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز در این دیدار با بیان اینکه رشته وزنه برداری از جمله رشته های پرافتخار در مسابقات المپیک است، گفت: علاوه بر این، ورزشکاران این رشته در بازی های آسیایی نیز افتخارآفرینی کردند‌‌ و امیدواریم با رفع برخی مشکلات عدیده بتوانیم شرایط مناسبی را برای تقویت این ورزش داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان برای میزبانی مسابقات وزنه‌برداری و تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای برپایی این دوره از مسابقات گفت: امروز شاهد برگزاری مسابقات کشوری وزنه‌برداری کشور به میزبانی استان ایلام هستیم که در سطح خوبی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت ورزش وزنه برداری استان ایلام در حوزه تجهیز و تعمیر، مبلغ ۴ میلیارد ریال اختصاص داده شده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه