English

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع):

ورزشکاران مستعد مناطق محروم ایلام شناسایی و حمایت می‌شوند

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ورزشکاران نوجوان و نونهال با استعداد رشته های مختلف ورزشی ساکن در مناطق محروم شناسایی و با حمایت مالی سپاه و بسیج ساماندهی می شوند.

ورزشکاران مستعد مناطق محروم ایلام شناسایی و حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ایوب مظفری اظهار داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد ساکن مناطق محروم شناسایی و جذب باشگاه های ورزشی مقاومت وابسته به سپاه می شوند.

وی افزود: این استعدادیابی ورزشکاران در رشته های ورزشی چون کاراته، تیراندازی، تکواندو، فوتسال، والیبال، جودو و ووشو برای رده های سنی ۹ تا ۱۵ سال است.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: همچنین در کنار استعدادیابی، مقوله استعدادسنجی از ورزشکاران کم بضاعتی که انفرادی در باشگاه های ورزشی فعالیت می کنند، نیز صورت می گیرد.

مظفری یادآور شد: این ورزشکاران مستعد در قالب باشگاه های مقاومت در مسابقات استانی شرکت و ورزشکاران شاخص با عضویت در تیم مقاومت کشور وارد لیگ های برتر کشوری می شوند.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران توسط سپاه و درآمدهای خود باشگاه حمایت مالی می شوند، اضافه کرد: با این افراد بین سه تا پنج سال قرارداد همکاری منعقد می شود.

مظفری تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر ورزشکار شناسایی شده رشته های مختلف ورزشی در باشگاه های مقاومت استان ایلام مشغول به ورزش هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه