English

استاندار ایلام:

ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست

استاندار ایلام با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ورزش در سطح خانواده ها گفت: ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست.

ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در همایش ورزش صبحگاهی به بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی شده و سلامتی را به دنبال دارد، اضافه کرد: اگر می خواهیم یک انسان مفید و تاثیرگذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه های خود قرار دهیم.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت ورزش، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمومدند: «اگر بخواهیم جسم را به قدرت، زیبایی، بروز قدرت و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم».

بهرام‌نیا افزود: امام خمینی (ره) نیز فرموندند «من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم».

وی تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.

وی افزود: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است و انشالله این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب العین همه مدیران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه