English

فرماندار قزوین :

سپاه محدود به اسم و لباس نیست

فرماندار قزوین گفت:سپاه محدود به اسم و لباس نیست، بلکه یک مکتب است، هر کس که در دفاع از انقلاب به مردم خدمت می‌کند یک پاسدار است، ما برای رسیدن به تعالی به مکتب سپاه که همان عمل مقدس و استمرار در جهاد است نیاز داریم.

سپاه محدود به اسم و لباس نیست

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،عباس کاظمی فرماندار قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که همزمان با ایام روز پاسدار به میزبانی سپاه ناحیه امام حسن (ع) در سالن شهید حسن‌پور برگزار شد، با اشاره به اقدامات قابل تقدیر سپاه، تصریح کرد: در صحنه جنگ نرم و تهاجم گسترده فرهنگی و جهاد تبیین، سپاه با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج همواره نقش‌آفرینی مؤثری داشت و در بسیاری از حوزه‌ها توانست از شدت عمل دشمنان بکاهد.

فرماندار قزوین بیان کرد: علاوه بر حوزه جهاد تبیین، سپاه در صحنه‌های دیگر مانند حوزه‌های امدادی نیز به خوبی وارد شده است و همواره در حوادث، سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه‌هایی که متولی امدادرسانی هستند حضور پیدا کردند و خدمات ارائه دادند که جدیدترین آن زلزله خوی بود.

وی با بیان اینکه سپاه ظرفیت بالایی دارد و در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین امنیت نقش‌آفرینی می‌کند؛ یادآور شد: در حوادث اخیر در شرایطی که دشمنان همهٔ توان خود را برای ضربه به ملت اسلامی پای کار آوردند، حجم سنگینی از یأس‌آفرینی توسط جریان‌های مختلف شکل گرفت، بسیاری از کشورهایی که در دشمنی با ایران اشتراک هدف دارند گرد هم جمع شدند اما نتوانستند بر اراده این مردم و سپاه که یک نهاد مردمی است غلبه کنند و دیدیم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن عقبه قوی نظام نمایان شد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال از نظر حضور گسترده مردم، کم نظیرترین راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح کشور بود، بیعت عمومی مردم با انقلاب صحنه بزرگی آفرید، مردم از دورترین روستاها با جمعیت محدود تا شهرهای بزرگ به میدان آمدند و اتفاقات بزرگی رخ داد.

فرماندار قزوین اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرد مردم نسبت به نظام مأیوس شوند و نظام را ناکارآمد جلوه دهند مردم با حضور گسترده خود میزان دلبستگی به انقلاب را به نمایش گذاشتند، مهم‌ترین ثروت کشور حضور مردم در صحنه است که باید از آن صیانت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته سردار دل‌ها سپاه دو ماهیت بزرگ و استثنایی دارد، یکی انجام «عمل مقدس» است که شاهدیم سپاه عزیز فارغ از همه حواشی در کنار مردم می‌ماند و به تکلیف خود که همان عمل مقدس حول محور ولایت است جامه عمل می‌پوشاند و بدور از شعارزدگی حتی در کوچک‌ترین کارها وظیفه خود را انجام می‌دهد.

کاظمی در ادامه بیان کرد: دومین ماهیت بزرگ سپاه «قیام و جهاد مستمر» است؛ سپاه یعنی بیداری، یعنی هوشیاری، یعنی حرکت بدون احساس خستگی، تلاش بی وقفه و مستمر، این‌هاست که به کار سپاه برکت می‌دهد، سپاه به ما یاد می‌دهد که در برابر دشمنان نباید خسته شد و ملامتگران نباید ما را از راه باز دارند.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه محدود به اسم و لباس نیست، بلکه یک مکتب است، هر کس که در دفاع از انقلاب به مردم خدمت می‌کند یک پاسدار است، ما برای رسیدن به تعالی به مکتب سپاه که همان عمل مقدس و استمرار در جهاد است نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه