English

افتتاح پروژه‌های الموت غربی در دهه مبارک فجر

در سفر یک روزه فرماندار قزوین به الموت غربی همزمان با ایام دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف عمرانی، آموزشی و بهداشتی در این بخش به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های الموت غربی در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در سفر یک روزه عباس کاظمی  فرماندار قزوین به الموت غربی همزمان با ایام دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف عمرانی، آموزشی و بهداشتی در این بخش به بهره‌برداری رسید.

 در این مراسم افتتاح مدرسه آکوجان، بهره‌برداری از آسفالت معابر روستایی رجایی‌دشت، افتتاح پروژه آب شرب توته‌چال، افتتاح پروژه عملیات گازرسانی به روستای پرچکوه و آکوجان از جمله پروژه‌های مهمی بود که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این سفر پروژه عملیات گازرسانی به 13 روستای این بخش کلنگ‌زنی شد تا با لوله‌گذاری 67 کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر 43 میلیارد تومان تا سال آینده نعمت گاز به روستاهای هریان، هریف، کنگان، کلین، فانفین، کارندچال، کمال آباد، مارکین، قسطین رود، تنوره، سیمیار، باغستان و درک برسد.

بازدید از درمانگاه رجایی‌دشت، پیگیری مشکلات این درمانگاه و قول مساعد جهت پذیرش نیروی بهورز و بهیار بومی و دایر کردن داروخانه شبانه‌روزی از دیگر اقداماتی بود که در این سفر یک روزه محقق شد.

در پایان این سفر نیز فرماندار قزوین با حضور در روستای بهرام‌آباد ضمن دیدار با خانواده معظم شهدای این روستا از نزدیک مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت حل مشکلات مردم این محل را صادر کرد.

گفتنی است در این سفر یک روزه علاوه بر فرماندار قزوین؛ حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان، مهرعلیان رییس شبکه بهداشت شهرستان، حیدری رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان، سعادت‌فر مدیرکل نوسازی مدارس استان، ابراهیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان، افشار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه