English

فرماندار قزوین:

انقلابی بودن صرفا در خدمت به مردم تعریف می شود

فرماندار قزوین گفت: جلوه عیان انقلابی بودن عمل به خواست بنیانگذار انقلاب است که همیشه سفارش می کرد در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انقلابی بودن صرفا در خدمت به مردم تعریف می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، عباس کاظمی در آستانه آغاز دهه مبارک فجر در دیدار با مبارزان انقلاب و زندانیان سیاسی دوران طاغوت که  با حضور علی‌پناه قویدل رییس بنیاد شهید شهرستان قزوین، عباس افلاطونی معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری قزوین و خانم صالحی جاوید مشاور امور ایثارگران فرماندار قزوین در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: زندانیان سیاسی و مبارزین دوران انقلاب طلایه‌داران به ثمر نشستن یک حرکت عظیم بودند که ما وظیفه داریم از ایثارگری این عزیزان تقدیر کنیم. 

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مبارزان انقلابی شهرستان این دیدار را یک دیدار ویژه ارزیابی کرد و گفت: کسانی که با تمام وجود برای پیروزی انقلاب زحمت کشیده‌اند، سال‌های جوانی خود را در زندان‌های ساواک گذرانده‌اند و بعد از انقلاب هم همیشه آرمان‌های انقلاب را زنده نگه داشتند قطعاً باید تکریم شوند چرا که این افراد چراغ روشنی برای راه پیش روی ما هستند.

 

فرماندار قزوین2

 

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها افتخارات بزرگی را رقم زده است افزود: مسیری که انقلاب در این سال‌ها طی کرده، نه تنها دوستان بین‌المللی که دشمنان را وادار به اعتراف به عظمت و بزرگی این انقلاب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه