سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

فرماندار قزوین:

ارتقای جایگاه پرستاران از سیاست های قطعی دولت سیزدهم است

فرماندار قزوین گفت:دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی برای پرستاران دارد که بخشی از آن‌ها شروع شده است و تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

فرماندار قزوین (2)

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،عباس کاظمی فرماندار قزوین در دیدار با اعضای اتاق پرستاران استان قزوین که در دفتر فرماندار برگزار شد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین کارنامه ستودنی در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوره‌ای که ویروس کرونا فراگیر شده بود از خود به جای گذاشته است، در این میان پرستاران نقش مهمی برعهده داشتند و با از خودگذشتگی صحنه های نابی از خدمت به مردم را ثبت کردند و حتی در راه دفاع از سلامت شهدای عزیزی را تقدیم کردند.

وی افزود: علیرغم کمبودهای موجود در حوزه درمان، شاهد مجاهدت بی‌مثال کادر درمان در دوران کرونا و بعد از آن بودیم، کادر درمان به ویژه پرستاران با همت و همراهی دولت کاری کارستان انجام دادند که نباید فراموش شود. 

فرماندار قزوین اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان همواره در کنار مردم قرار داشته و برای پیشرفت در حوزه سلامت تلاش کردند، امروز در حالی فوت ناشی از کرونا به طرز قابل توجهی در کشور ما کاهش یافته است که دیگر کشورها از جمله آمریکا و فرانسه همچنان به طور جدی با آن درگیر هستند.

فرماندار قزوین گفت: پرستاران همیشه ثابت کرده اند حتی در روزهای سخت پای کار سلامت هستند، عشق نیروی انسانی است که توانسته این مجاهدت های بزرگ را رقم بزند، همه ما باید در مقام عمل قدردان پرستاران و کادر درمان باشیم، دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی برای پرستاران دارد که بخشی از آن‌ها شروع شده است و تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

عباس کاظمی در دیدار با اعضای اتاق پرستاران استان قزوین که در دفتر فرماندار برگزار شد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین کارنامه ستودنی در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوره‌ای که ویروس کرونا فراگیر شده بود از خود به جای گذاشته است، در این میان پرستاران نقش مهمی برعهده داشتند و با از خودگذشتگی صحنه های نابی از خدمت به مردم را ثبت کردند و حتی در راه دفاع از سلامت شهدای عزیزی را تقدیم کردند.

وی افزود: علیرغم کمبودهای موجود در حوزه درمان، شاهد مجاهدت بی‌مثال کادر درمان در دوران کرونا و بعد از آن بودیم، کادر درمان به ویژه پرستاران با همت و همراهی دولت کاری کارستان انجام دادند که نباید فراموش شود. 

فرماندار قزوین اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان همواره در کنار مردم قرار داشته و برای پیشرفت در حوزه سلامت تلاش کردند، امروز در حالی فوت ناشی از کرونا به طرز قابل توجهی در کشور ما کاهش یافته است که دیگر کشورها از جمله آمریکا و فرانسه همچنان به طور جدی با آن درگیر هستند، این امر ثمره مجاهدت نیروی انسانی خدوم است.

این مسئول خاطر نشان کرد حسب تاکید رهبر معظم انقلاب دولت سیزدهم حمایت عملی از پرستاران را به عنوان یک سیاست قطعی پیگیری می کند، اقدامات خوبی شروع شده و در آینده نزدیک هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی گفت تامین اعتبار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است که بعد از ۱۵ سال وقفه به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه پرستاری پیگیری شده است، و در سال های آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت تا پرستاران طعم خوش اجرای این اقدام بر زمین مانده را بچشند.

کاظمی افزود: تعدیل کارانه ها، الکترونیک سازی ثبت و گزارش نویسی پرستاری و توسعه مراکز مشاوره و ارائه مراقبت پرستاری در منزل، تهیه پایگاه داده ها و داشبورد مدیریت پرستاری از دیگر اقداماتی است که در سطح وزارت بهداشت و معاونت پرستاری این وزارت خانه در دولت سیزدهم پیگیری شده است.

به گزارش روابط عمومی، تعرفه گذاری خدمات پرستاری، اضافه کار اجباری، توجه ویژه تر به ترددها و امنیت نیروی انسانی بیمارستان شهید رجایی و تبدیل وضعیت پرستاران استخدام رسمی نشده از جمله مواردی بود که پرستاران در این جلسه به آن اشاره کردند و فرماندار قزوین قول مساعد داد تا موارد مطرح شده را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه