English

استاندار مازندران:

گوشت مرغ در روستاها توزیع شود

استاندار مازندران گفت: گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار در تمامی نقاط شهری و حتی مناطق روستایی استان توزیع شود.

گوشت مرغ در روستاها توزیع شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه نباید مردم در بازار احساس ناامنی کنند، اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد با ماشین‌های یخچالدار در سطح شهرستان‌ها و روستاها انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولیت تأمین و توزیع گوشت و مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با سازمان جهاد کشاورزی استان هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سهمیه سیب استان باید از ۳۵۰ تن به ۴۰۰ تن افزایش پیدا کند، افزود: امسال نباید در استان شاهد کمبود سیب باشیم.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید مبلغی را برای نیروهای بازرس بسیج در نظر بگیرد.

حسینی پور با اشاره به اینکه باید آنقدر کالا در بازار تزریق کنیم تا کمبودی وجود نداشته باشد و قیمت‌ها رصد و پایش شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم، تأکید کرد: نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی و اساسی از امروز در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود و به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصول کنند.

وی افزود: تمامی ۴۰۰ تن سیب سهیمه مازندران باید هرچه سریعتر به استان حمل و ذخیره شود و تحت نظارت استان قرار گیرد.

استاندار مازندران ابراز داشت: نتیجه اقدامات صورت گرفته باید در کف بازار خود را نشان دهد و مردم اعلام رضایتمندی داشته باشند.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده ۴۳ هزار تومان باید در تمام نقاط استان و در شهرها و روستاها توزیع شود.

حسینی پور با بیان اینکه نانوایی‌ها نیاز به نظارت ویژه دارند تا کیفیت نان کاهش پیدا نکند و با متخلفان برخورد و نتیجه برخورد اطلاع رسانی شود، گفت: مسئولان به صورت جهادی وارد میدان شوند و فرمانداران روزانه قیمت‌ها را به استانداری اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه