English

نماینده استاندار مازندران در مبارزه با جنگل خواری:

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند پیگیری همه دستگاه هاست

نماینده ویژه استاندار مازندران در حوزه مبارزه با جنگل خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز؛ گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند پیگیری همه دستگاه هاست.

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند پیگیری همه دستگاه هاست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناصر اکبرزاده در ستاد مبارزه با جنگل خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان آمل که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع دارای اهمیت برای استان مازندران و مجموعه مدیریتی آن، حفظ منابع طبیعی این استان است، اظهار داشت: تعرضات امروز به منابع طبیعی و جنگل های مازندران، ناشی از برخوردهایی است که در دهه های گذشته با این موضوع صورت گرفت، اما امروز مردم می خواهند بدانند که ما در مبارزه با این امر چه کرده ایم.

وی با بیان اینکه اراضی مهم و حیاتی برای مازندران نباید تبدیل به ویلا و ساختمان شود، ادامه داد: این امر زمانی محقق می شود که ساخت و سازهای قبلی تعیین تکلیف و راهکارهای قانونی برای جلوگیری از آن تعیین شود.

نماینده استاندار مازندران در مبارزه با جنگل خواری با اشاره به اینکه برخی مناطق در استان مازندران مانند بخش لاریجان و امامزاده عبدالله دارای ساخت و سازهایی هستند که باید تعیین تکلیف شده و نتایج آن برای مردم گزارش شود، بیان کرد: مردم باید در این حوزه آگاهی های لازم را داشته باشند و در این زمینه هم الزامات قانونی را بدانند و هم نتایج ساخت و ساز غیرمجاز برایشان روشن شود.

سید عباس حسینی، فرماندار آمل نیز در سخنانی بر ضرورت توجه ملی و استانی به حوزه ساخت و ساز و نیز کمک به مدیران شهرستان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید کرد و گفت: همگرایی دستگاه ها در این حوزه منجر به اتفاقات خوبی در حفظ زیست بوم و جغرافیای استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه