English

مدیر درآمد شهرداری کاشان اعلام کرد؛

طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهری به مناسبت فرارسیدن سال جدید

به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر طرح بخشودگی و کاهش عوارض ساختمانی، نوسازی و صنفی اعلام شد.

طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهری به مناسبت فرارسیدن سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر درآمد شهرداری کاشان با اعلام این خبر گفت: این طرح شامل کاهش عوارض ساختمانی، کسب و پیشه و فعالان اقتصادی و همچنین بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی است.

سید مهدی هاشمی کروئی با اشاره به کاهش 30 درصدی مبلغ عوارض ساختمانی در طرح بخشودگی و کاهش عوارض شهرداری متذکر شد: در این طرح، کاهش عوارض کسب و پیشه و فعالان اقتصادی ویژه متقاضیان دارای معرفی‌نامه از اتاق اصناف یا اتحادیه‌ها تا 25 درصد تعیین شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این موارد، شهروندانی که عوارض نوسازی سالیانه خود را نتوانسته‌اند پرداخت کنند و مکلف به پرداخت جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند از شرایط بخشودگی این جریمه استفاده کرده و تنها مبلغ عوارض نوسازی را پرداخت کنند.

مدیر درآمد شهرداری کاشان با تأکید بر اینکه مهلت اجرای طرح قابل تمدید نیست، بیان کرد: در صورت عدم پرداخت عوارض تا پایان سال جاری، شهروندان طبیعتا باید عوارض خود را با تعرفه به‌روز در سال پیش رو متناسب با شرایط جدید پرداخت کنند.

هاشمی کروئی، با یادآوری اینکه عوارض صنفی و نوسازی در سال جاری  به صورت پیامک برای شهروندان ارسال شده است گفت: شهروندان می‌توانند عوارض خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر، به شهرداری مناطق مربوطه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه