English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

آمادگی کامل مجموعه بهداشت و درمان در ایام تعطیلات نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خدمت رسانی به مردم در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی نباید متوقف شود و ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی همانند روزهای گذشته در ایام نوروز صورت گیرد.

آمادگی کامل مجموعه بهداشت و درمان در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست هماهنگی تسهیلات نوروزی با اشاره به اینکه هرمزگان به علت شرایط جغرافیای و دارابودن آب و هوای متعادل همه ساله از بیشترین حجم ورود گردشگر و مسافر نوروزی برخوردار بوده است گفت: همین موضوع می‌طلبد تا تلاش بیشتری در راستای تامین حفظ سلامت مسافران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مرکز بهداشت حفظ و ارتقای سلامت شهروندان خصوصا مسافران نوروزی است خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر روی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، هتل، رستوران، مساجد و پمپ بنزین های بین راهی باید در دستور کار قرار گیرد.

ذاکری با اشاره به لزوم تشکیل و آمادگی تیم واکنش سریع در ایام نوروز گفت:باید تدابیر ویژه‌ای برای مدیریت بحران احتمالی یا شیوع احتمالی بیماری در تعطیلات نوروزی صورت گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به پشه مهاجم آئدس در هرمزگان افزود: باید اقدامات پیشگیرانه در ایام تعطیلات نوروزی برای تامین حفظ سلامت مسافران و شهروندان صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه