English

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد؛

منطقه شمالی شهر اصفهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع گردشگری و اسکان فرهنگیان، بخش‌هایی را برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران، معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه اختصاص داده است.

منطقه شمالی شهر اصفهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر رسالت در نشست ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان در منطقه ۱۲ اظهار کرد: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر با نام «کیمیا» واقع در بزرگراه معلم جهت استقبال و هدایت مسافرانی که از مسیر شمال شهر وارد اصفهان می‌شوند، آماده شده است.

او با بیان اینکه اقدامات ستاد نوروزی این منطقه از سه ماه گذشته آغاز شده است، گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع گردشگری و اسکان فرهنگیان، بخش‌هایی را برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران، معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه اختصاص داده است.

رسالت با بیان اینکه در این ستاد علاوه بر غرفه‌های اطلاع‌رسانی، فضاسازی مناسبی برای استقبال از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برپایی سفره هفت سین، گل‌آرایی، آذین‌بندی مناسب با عید نوروز و غرفه‌های متعدد صنایع دستی، ملزومات سفر و فضاسازی با سرسره، گلدان، کلبه، قوس و چرخ و فلک، همگی از جنس گُل با نورپردازی خاص، ایجاد شده است.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز با بیان اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر از سه ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر «کیمیا» با توجه به نزدیک بودن به باغ فدک (محل اسکان نوروزی مسافران شب‌خواب) تمام امکانات را برای هدایت گردشگران و مسافران فراهم کرده است.

به گفته سعید نصر، همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز و احتمال بارندگی در نخستین ماه از فصل بهار، شرایط خاصی را ایجاد می‌کند که باید آمادگی لازم در این خصوص وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه