English

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد؛

اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اعزام تیم‌های بازرسی حراست به محل‌های اسکان با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران نوروزی خبر داد.

اعزام تیم‌های بازرسی به محل‌های اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید جمشیدیان با اعلام این خبر گفت: کمیته حراست و امنیت هم‌چون سال‌های گذشته جهت همکاری با سایر کمیته‌ها در راستای وظایف محوله و ارائه پیشنهادهای کاربردی برای بهبود روش‌ها و فرآیندهای اجرایی ستاد، اقدام می‌کند تا این مجموعه بتواند با تمرکز هرچه بیشتر به خدمت‌رسانی مردم و مسافران بپردازد.

 وی افزود: این کمیته با محوریت نظارت بر عملکرد کادر اجرایی ستاد در کنار سایر کمیته‌های ذی‌ربط، به منظور استفاده هرچه بهتر از ظرفیت سامانه‌های نظارتی، جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مرتبط و نیز ایجاد بسترهای لازم برای حفظ و صیانت از کارکنان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است.

 این مقام مسئول با اشاره به اعزام تیم‌های بازرسی حراست به اماکن و محیط‌های مرتبط با اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: هم‌فکری و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور افزایش سطح ایمنی، امنیت، رفاه و آسایش مسافران و ایجاد سفر خاطره‌انگیز از دیگر اقدامات این کمیته است.

 مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: احصا و انعکاس نقاط ضعف ستادهای نوروزی و نحوه خدمات‌رسانی به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات مسافران نیز در دستور کار کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه