English

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۷ شهرداری:

باغ فدک اصفهان از ۲۵ اسفند میزبان مسافران نوروزی می‌شود

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: درب‌های باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت روباز اصفهان از روز بیست‌وپنجم اسفند ‌سال‌ جاری برای بهره‌برداری مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی باز خواهد شد.

باغ فدک اصفهان از ۲۵ اسفند میزبان مسافران نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اصغر شاطوری با اشاره به فعالیت‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها محل اسکان مسافران نوروزی با مساحتی حدود ۷۰ هکتار در شمال منطقه 7 واقع شده و هرسال میزبان جمع بسیاری از هموطنان است.

 او افزود: در راستای اقدامات عمرانی، زیرساختی، نظارتی، خدمات عمومی، تدابیر امنیتی و انتظامی، اقدامات فرهنگی و ارتقای نشاط اجتماعی در باغ فدک فعالیت‌های زیادی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث و تکمیل بازارچه مرکزی و نمازخانه اشاره کرد.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث مخزن آب، ایستگاه پمپاژ آب، لوله‌کشی آب مصرفی، ساماندهی معابر باغ فدک، نصب دوربین‌های نظارت تصویری و تعمیرات ابنیه در حال انجام است و تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی به پایان خواهد رسید.

او با بیان اینکه درب‌های باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت در فضای روباز، بیست‌وپنجم اسفند ‌سال جاری برای بهره‌برداری مسافران نوروزی و شهروندان اصفهان بازگشایی خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: به غیر از اجرای طرح‌های عمرانی در باغ فدک، خدماتی از قبیل کمیته استقبال از مسافران در ورودی این مجموعه، برگزاری جنگ، تئاتر خیابانی، برنامه تحویل سال و مهمان شهر، کاشت درخت و درختچه در باغ، نصب تابلوی شارژ موبایل، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها، سکوهای نصب چادر و لکه‌گیری معابر داخلی، برای مسافران در نظر گرفته شده و در حال انجام است.

شاطوری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۲، اقداماتی در راستای آماده‌سازی و استقبال از سال نو در سطح منطقه 7 مانند گل‌آرایی ویژه استقبال از سال جدید، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، خط‌کشی معابر اصلی، پیرایش مورد نیاز از نظر سیما و منظر شهری و در مجموع خانه‌تکانی شهر در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی