English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران مطرح کرد؛

منتظر برنامه‌های نو و خلاقانه کمیته فرهنگی هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در گلایه از کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر به ویژه کمیته فرهنگی که متأسفانه هیچ‌ گزارشی با توجه به بخش عمده برنامه‌های نوروز مربوط به این کمیته است، گفت: کمیته‌ها با توجه به تجربیات سال‌های گذشته باید برنامه‌های نو و خلاقیت ارائه دهند.

منتظر برنامه‌های نو و خلاقانه کمیته فرهنگی هستیم

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه ستاد سفر مازندران همزمان با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور که با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به صورت وبینار برگزار شد با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه ستاد سفر استان با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، اظهار داشت: تمام 12 کمیته ستاد خدمات سفر استان مازندران مسئولیت‌های بیشتری در سال جاری در ارائه خدمات‌رسانی به گردشگران دارند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ها جلسات متعددی داشته باشند، ادامه داد: انتظار است کمیته‌های 12 گانه ستاد گزارش صورتجلسه‌های خود را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی ارسال کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در گلایه از کمیته‌های 12 گانه ستاد خدمات سفر به ویژه کمیته فرهنگی که متأسفانه هیچ‌ گزارشی با توجه به بخش عمده برنامه‌های نوروز مربوط به این کمیته است، گفت: کمیته‌ها با توجه به تجربیات سال‌های گذشته باید برنامه‌های نو و خلاقانه ارائه دهند.

وی با اشاره به ویروس منحوس کرونا در سال گذشته و حضور 20 میلیون گردشگر به استان مازندران در ایام تعطیلات نوروزی 1401، خاطرنشان ساخت: این آمار در نوروز 1402 قطعاً افزایش می‌یابد که باید این مسئله جدی گرفته شود تا خاطره خوبی برای گردشگران ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه