English

امام جمعه اهل سنت جزیره قشم عنوان کرد:

عزل و نصب‌های سفارشی باعث سردرگمی مردم می‌شود

امام جمعه اهل سنت جزیره قشم گفت: اینکه یک مقام بالادستی در استان بخواهد فردی را بدون هیچگونه رایزنی و مذاکره‌ با نحبگان و جامعه محلی در یک مسئولیت حساس منصوب کند، رفتاری کاملاً غیرحرفه‌ی است.

عزل و نصب‌های سفارشی باعث سردرگمی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت جزیره قشم در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بی‌ثباتی در مدیریت، عزل و نصب‌های رابطه محور و سفارشی یکی از مشکلاتی است که در کشور و در این استان از آن رنج می‌بریم، این موضوع باعث سردرگمی مردم شده و دودش به چشم همه می‌رود.

وی در ادامه گفت: عقل، منطق و اخلاق اقتضا می‌کند فردی که در رأس مسئولیتى قرار دارد تا پایان دوره مدیریتش در همان منصب باقی بماند، مگر اینکه تخلف یا رفتار منفى از وی صادر شود یا نارضایتى عمومى از رفتار او وجود داشته باشد. 

وى همچنین در رابطه با برخى انتصابات اظهار داشت: اینکه یک مقام بالادستی در استان  بخواهد فردی را بدون هیچگونه رایزنی و مذاکره‌ با نحبگان و جامعه محلی در یک مسئولیت حساس منصوب کند، رفتاری کاملاً غیرحرفه‌ی است.

شیخ خطیبی افزود: موضع گیرى و گاردگرفتن بخش قابل توجهى از جامعه در مقابل چنین انتصابى حاکى از آن است که جامعه دیگر پذیرش و تحمل چنین رفتارهای غیرحرفه‌ای و بی‌اعتنایی‌ها را ندارد، هر مدیرى هم که از اقبال عمومى و حمایت و همراهى جامعه محلى بهره مند نباشد هرگز در آن مسئولیت موفق نخواهد بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم در ادامه تصریح کرد: اگر برای انتصاب مدیران در پست هاى حساسى که نیازمند حمایت عمومى است، با نخبگان و جامعه محلی رایزنى و مشورت شده و یک تأیید ضمنی حاصل شود، مشکلات بعدی پیش نخواهد آمد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام بى ادعا و چشمان بیدار نظام و کشور، ورود به موقع، هوشیارانه، واقع بینانه و مقتدرانه آنان را در قضایاى مختلف قابل تحسین و موجب خنثى شدن بسیارى از توطئه ها و گشوده شدن بسیارى از گره ها و برطرف شدن بسیارى از بن بست ها دانست.

شیخ خطیبی در پایان اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و باید برای استقبال از ماه مبارک رمضان خود را آماده کنیم.

وی افزود: مصادف بودن ماه رمضان امسال و سال هاى آینده با تعطیلات نوروز هوشیاری مردم را می‌طلبد تا در کنار کار و کاسبی خود، از رمضان و کسب فضائل آن غافل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه