English

امام جمعه موقت بندرلنگه اظهارداشت:

به داد محله‌های بندرلنگه برسید که نان شب ندارند

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: اکنون بسیاری از محله های این شهر دچار فقر و گرسنگی هستند و به نان شب محتاج‌اند، مسئولان به داد مردم برسند و برای مشکلات آن‌ها چاره‌ای اندیشی کنند.

به داد محله‌های بندرلنگه برسید که نان شب ندارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عباس شمس امام جمعه موقت بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته به معیشت مردم اشاره کرد و گفت: اکنون بسیاری از محله های این شهر دچار فقر و گرسنگی هستند و به نان شب محتاج‌اند، مسئولان به داد مردم برسند و برای مشکلات آن‌ها چاره‌ای اندیشی کنند.

وی در ادامه افزود: آحاد مردم به کمیته امدادامام (ره) و اداره بهزیستی این شهر کمک کنند تا حداقل نیازهای اولیه این خانواده ها فراهم شود، زیرا بعضی از محله‌ها برای نان شب خود اشک می ریزند؛ تلاش کنیم تا برای رفاه وآسایش آن‌ها قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: اگر این عزیزان نبودند امروز ما در امنیت نبودیم و این‌ها هستند که در طول شبانه روز برای آسایش ما انجام وظیفه می کنند و از هیچ کاری دریغ نمیکنند.

وی به روز درختکاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه درخت هایی که در این روز کاشته میشوند نه ثمر می دهند و نه عطری دارند، باید مسئولان درخت هایی در بخش های مرکزی، چارک، مهران بکارند که زیبا و هم ثمر داشته باشند.

امام جمعه موقت بندرلنگه خاطرنشان کرد: درخت هایی که اکنون در سراسر منطقه کاشته شده جز مصرف آب بیش از حد خاصیتی ندارد.

وی در پایان به مسئله بی‌حجابی در شهر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مرده و نفس های آخر می کشد، همه در کشورهای اسلامی حجاب باید رعایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس در پایان افزود: اکنون بی حجابی دامن کشور را فرا گرفته است و باید جلو بد حجابی ها گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه